lördag 2 juni 2012

Lördagen då jag....

skulle göra så mycket!!!!   Vad blev det ?  Jo. nästan ingenting.  Känner en sådan oro o kroppen eller rättare sagt i själen... vet inte hur jag ska forma mitt liv .. det lilla jag har kvar .  Vad gör jag böst i ,,, att leva ensam eller   jag vet varken ut eller in. Tannken på att leva ensam o slippa alla sk. måsten känns myket lockande ... då jag helt enkelt inte orkar med allt som det sociala livet säger att jag ska göra... Nu skyller jag inte på ngn annan... bara konstaterar att så är det. När jag inte kan leva upp till vissa förväntnimgar så ropar kroppen aj! så högt den kan... o så ska det ju inte vara .. Spänner mej så jag får svårt att andas...
Blåten idag har gjort så Åskar varit inne nästan hela dagen... och nu när han gick ut kröp han ihop till en liten boll såg det ut som.

Vart togden goá värmen vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar