onsdag 6 juni 2012

Nationaldagen!!!

Blåsigt som bara den ... solen visar sej dock emellanåt men det gör int ejag...*L*  Känner mej inte alls glad och full av lust att fira ngt alls.  Har iallafall haft en jätteskön sovmorgon..til Åskars förtret...*L*  Han hade tydligen suttit utanför altandörren ett bra tag när jag kom "drällandes" ut i köket. Jösses vilka tongångar det var på hans jamande .... som liten ursäkt fick han extra mycket"go`mat.
Nu sover han som en stock i min säng o jag har inte hjärta att flytta honom   så bäddningen får vara tills senare .

Det händer så mycket elände bara i lilla Sverige .. så jag tappar lusten att läsa tidningarna ... Just nu har jag läst om polackerna som blivit "vallade " på brottsplatsen i Långared.... inte alls långt härifrån... Tänk .. jag jag har bara hört fina snälla ord ord om de mördade... varför ska det vara så att de som är snälla o goda råkar illa ut först... ???   Det har jag alltid funderat över. . Jag hoppas de råa äcklen som gjort detta  får sina straff...och inte kommer undan.

1 kommentar:

  1. Hej Elle! :D

    Vad kul det var att höra från dig. Jag skickade iväg ett mail här för ett bra tag sedan men du kanske har bytt mailadress eller så har du bara haft fullt upp av annat. Ingen fara på taket här inte men man blir lite orolig så det inte har hänt dig något.
    Vilket fall så hoppas jag att du och missen mår bra.

    Vad det gäller tråkigheter här i världen så kan jag bara hålla med dig. Undrar varför vissa inte har några som helst gränser? Ja, fy, fy!

    Vilket fall så önskar jag dig en fortsatt trevlig kväll.

    Många många kramar! / Madde :D

    SvaraRadera