fredag 29 juni 2012

Nu var det svårt igen!!!

ja att hitta runt i det nya här på bloggen.... Var ju så länge sedan jag var härinne.  Det änder inte så mycket ... är hos K. ibland men nu dn sista tiden har jag varit hemma... Längtar hem ... trivs gott här .. o det gör Åskar också.

Modsommarhelgen firade jag i ett regnigt Fjärås... Ensamma satt K o jag o tittade på tv medan regnet stod som spö i backen. Midsommardagen kom det gäster på förmiddagen som stannade tills på söndagens kväll.Då var jag helt slut... så jag åkte hem på måndags morgonen. Nu känner jag bara för att vara hemma.
Har inte mått så bra sen dess mycket värk o då främst i fötter händer o armar..

Tittade påett mycket intressant program med författarinnan Elsie Johansson...  Hamnade av ren slump i det.. och kunde inte sluta titta... Vilken underbar kvinna hon är...


Nu ska jag och Åskar gå o lägga oss, han kom in genomblöt för några minuter sen... så det är nu små våta tassar överallt...


Foto: Min lille goe´Otto som snart har varit i sin katthimmel i ett år.

1 kommentar:

  1. Jag tappade bort dig ett tag. Tack för kommentaren hos mig.
    Det var en märklig dag, då man kunde knappt se något. Kul tycker jag, medan andra surar över att det är inte sol.
    Åskar ser fantastisk ut. En vacker katt.

    Ta det lugnt och krya på dig!

    SvaraRadera