söndag 3 juni 2012

Vinterkyla....

nästan iallafall... skulle egentligen varit ute i trädgården i dag om jag skulle gått efter planerna... men se jag tycker inte om vädret... Kallt o blåsigt ... så jag är inne i den goá stugvärmen istället ... Tänte tända en brasa mot kvällningen ... men då får jag först o främst gå ut och hämta ved .... *L*  men det ska jag väl mäkta med ...
Först ska jag stryka... om Du visste vilken hög med ren tvätt jag har.  Det blir bara en början men det är u alltid något. Tom Åskar är bara ute det han är tvungen till verkar det som. 

Har hällt upp en skål med exotisk frukt och det är så gott att sitta o äta ur .. den är inte färsk utan frusen men i bitar och de är så läskande . De sållde den på Maxi här i stan   och jag bunkrade upp men såg nu att det bara var en påse kvar ... Får leta efter den igen  för den är jättegod. Ha det gott i kylan ...

Foto:  Bären är givetvis inte från i år... fotograferade dem nät jag bodde i Stenungsund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar