söndag 1 januari 2012

2012!!!

Ja så är vi då inne på årets första dag ... regn o blåst ... det är vad väderleken bjuder på. Är nu åter ensam här .. Sonen har åkt hem  till sej men han dyker snart upp här igen.  Åskar o jag tog en kort liten promenad .. bara för att skulle få lite frisk luft .. För det fruktansvärt ruggigt ute ... inte alls skönt.. men nu är det snart vår!!!  ja, bara några månader till o så fort som dagarna går är vi väl snart där.  Inte ngt livstecken från K.   Nej han har väl fullt upp kan jag tro.. o tänker vl inte på si fd.  Han har förmågan att slå bort tankar det vet jag sen förr .. vilket inte jag har ... och det gör så ont i mej... Visst gör han rätt i detta fallet   jag skulle önska att jag var lite mer asom honom   när det gäller detta .. men kanske ändåå inte .. för tänk vad mycket han går miste om   när det gäler känslor..

Min lille åskar ligger här på stolen o sover ... det är så himla rofyllt när han ligger så ... Nej nu ska jag fortsätta plocka här ...  ha det gott!!! hörs i morgon!!

Foto: min älskade lille Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar