söndag 15 januari 2012

Sitter framför en .....

skön brasa... men känner mej alldeles handlingsförlamad... varför vet jag ej...  Idag var Åskar o jag ute på en lite längre promenad... men det var mot vad det brukar vara ... så egentligen var den inte lång...    Jag måste börja röramej mera..
Hade  tänkt gå ut i trädgården i morgon om vädret  tillåter.. Kunde ju gjort det idag men har så ont... men i morgon ska jag gå ut när tabletten verkar... Det ligger  så mycket grenar  överallt ... får samla ihop det så ser det bättre ut. 

Vafd skönt vi har det  Åskar o jag men jag saknar någon.... just någon *L* 

Igår hade jag besök av Christina och hennes son Johan ... de kom hit med två goá stolar som jag fick... Alltid lika roligt att träffa Christina. 
Har också  letat bil på nätet... massor av fina bilar har jag sett... det är mycket svårt att bestämma sej.   



Ska lägga mej tidigt ikväll..inte för jag är speciellt trött .. men har int elust att gör a något och inte är det något på tv ... Trodde det skulle vara någon deckare  men inte då.  
Nu hr Åskar intagit ena stolen här o ligger o tittar på brasan... Ja, jag är nöjd när han är där -- för när jag hade lagt in lite papper o tändved-- så "klivade" han rakt in i spisen occch sträckte sej upp mot röret i stocken.. Den katten vet man aldrig var man har....honom...     Nu får du ha en skön kväll.. kram!

1 kommentar: