måndag 2 januari 2012

Andra dagen...på året...

och både Åskar o jag verkar vara down idag... vi går här o skrotar o tycker allt är botten.  Han gnyr o jamar.. o jag säger inte mycket.. Har iallafall börjat plocka av o ska städa senare   men först ska vi hämta posten. Har ont i huve´t idag.. Nej , det var varken sent eller något dricka igår utan en helt vanlig söndagskväll..
Men jag vet var det är .. men det hade ju inte varit bättre om jag inte tagit detta steget.. Hade alltid varit något som kännt dåligt samvete för att jag inte orkat göra . Hur lång tid ska det ta att komma ur denna längtan o denna känsla?  Tänk om man bara kunde trycka på en off -knapp.

Om han visste hur dåligt jag mår ..så skulle han nog glädja sej... därför ska han aldrig få veta det . Nej , det är bäst att jag komme igång här igen  , så detta får bli allt för idag..


Foto: De två första är Åskar och sedan hans syster Era som leker med vattnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar