måndag 9 januari 2012

Tänk att..

nu har snart halva Januari försvunnit... Tiden går så fort att jag hinner inte med.   Men det är br aför jag längtar efter sol o värme... alltså vår o sommar!!

När Åskar och jag var efter posten för en stund sedan kom det några enstaka snöflingor i luften.....blir det inte mera ska jag inte klaga..*L*  Visst blir det ljusare men jag vill inte skotta snö... vet inte heller om jag kan det .

På torsdag sa B-M och jag titta på bil.. ingen av oss vet ngt om bilar men ... allt får väl lösa sej efter hand... Blir väl ingen bil som jag ill ha... Hade velat ha en Skoda oktavia, eller peugot 207 eller 307.  En ford Mondeo hade gått bra också .. detär lite rejälare saker.


Nu har Åskar piggnat till lite. han har ätit godismat... och lite,lite torrfoder.. o han leker .. det är nästan det viktigaste.  men just nu ligger han i sin korg o sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar