onsdag 11 januari 2012

Det är vårväder.....

här hos mej idag... termometern visar +7 grader och solen har lyst hela dagen... så underbart!!!!  Kroppen min är inte underbar... den värker o beer sej mycket dåligt tycker jag. Benen o fötterna vill inte gå åt samma håll som övriga mej....Fan , nu som jag skulle vilja vara pigg o gla... Är det han som spökar... Jag har väntat på att K. ska ringa men nej då, inte  då.. han kommer inte att göra det heller .. detvet jag bara jag tänker förnuftigt . 


I morgon ska B-M och jag ut o titta på bil , det ska bli spännande... snällt att hon följer med mej . Idag håller jag på att försöka få ordning på mina hobbygrejer  ..har ju satt in bokhyllorna i sovrummet och det blev faktiskt riktigt bra ..

Foto:  längtar efter nyponblomster  och Otto och Jessy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar