lördag 7 januari 2012

Lördag igen!

Nu ska väl julhelgen vara över ... och det känns verkligen bra..    Har klarat mej bra från krämpor av olika slag nu ett tag  men idag har jag fått tillbaka värken i magen...   jag har en hel del som jag nog får ta upp med en läkare så småningom bara jag kommer mej för att beställa tid.

Åskar mår int eriktigt bra ... han har inte ätit o dricker dåligt .. o sover mycket .. men när jag kokade kycklingfile´då åt han minsann... sså det får väl bli den nya maten ett tag...


Igår var Christina, Anders , Göran o marianne här ... Det var undeerbart att träffa dem igen... det är drygt två maånader sedan.. och för som jag träffade dem  ett par gånger  /   vecka.. men det blir nog bättre när jag fått köpt bil .. då kan vi ju åka bägge... var sin gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar