onsdag 25 januari 2012

Det är kallt...

idag... t.o.m  inne trots att jag höjt värmen på elementen... men kaske mår jag inte helt bra ... Inte idag heler ville Åskar gå ut... Vad är det som hänt tro?Har syt den lilla gardinen till köket o börjat på den till stora fönstret... drygt sex meter lång gardin ska det bli....
Har sedan tyg till gardiner till Vardagsrummet också .. så nog  har jag att göra bara jag vill göra det !!*L*   
Har ont av ischias i dag... fasen inte alls gott... o änd har jag ätit mera värktabl. än jag brukar ... har kanske suttit för mycket !!!  fniss... Det  är ju  dator., tv , symaskin , äta ...  osv.... en promenad   till en tom brevlåda var det idag ,förstås... i går var det massor av post.. det kan aldrig vara lagom.. lite varje varje dag... tänk vad trevligt det skulle vara.

Nu ska jag se vad jag kan hitta för foto att lägga in här... Ha det gott  o så kommer kramen till Dej också!

Foto:  Lilla Era , Otto o Åskars syster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar